Google разкрива причините да отхвърли 1.7 милиарда реклами през 2016г.

Грешки при реклама на продуктите в световен мащаб

GoogleAds

Липса на коректност, неспазване на правилата, умишлено заблуждаване на потенциалните клиенти. Това са основните причини Google да забрани над 1.7 милиарда реклами през изминалата 2016г. Това е двойно повече от отклонените през 2015г. Ежедневно пред погледа ни се сменят десетки банери, текстове и други свързани с дигиталния маркетинг формати. В социалните мрежи, в посещаваните сайтове, дори когато проверяваме пощата си. Очевидно сме пропуснали и доста, които са били забранени за реклама от Google. Причините са това отхвърляне са разнообразни и интересни. Ето и някои от тях.

Къде грешат фирмите при презентиране на продуктите?

Отхвърлените реклами са предлагали нереалистични оферти, представяли са незаконни продукти или са съдържали подвеждаща информация, споделят от екипа на Google. Не са одобрени рекламите, които приканвали хората да инсталират злонамерен софтуер или да предоставят твърде много лични данни. Google не толерира и агресивните реклами на бързи кредити, които приканват хората да се обвържат със заем, плащайки доста повече от това, което са получили. Сред изтритите презентиращи текстове и видеа са и рекламите, които изглеждат като актуални новини, но кликвайки върху тях, сме пренасочени към сайт, който предлага някакъв продукт. Подвеждащото съдържание не се толерира и Google следи за подобни формати. През 2016г. повече от 1300 акаунта са наказани заради такова нарушение. Реклами на продукти, които обещават невъзможни неща – главозамайващо отслабване за дни и др. също са били сред изтритите от гиганта в мрежата. Не са позволени и материали, свързани с имитиране на марки и брандове – изтрити са хиляди банери и препратки към сайтове, които предлагат реплики на популярни световни производители.

Google следи за качествени реклами, а ние се стараем да предоставим на потребителите ценна информация и топ оферти за интернет и телевизия. Оператор.бг Ви помага да се насладите на престоя в мрежата и да гледате ТВ каналите, които обичате.